Momondo lanseaza concursul de idei si studii de caz de marketing

Andrei Ceauru • Oportunități

Momondo lanseaza concursul de idei si studii de caz de marketing

Brandul internațional momondo lansează TRAVELLENGE, o competiție de studii de caz pentru studenți, care își propune să aducă împreună tinerele talente din lumea întreagă, pentru a crea posibilitatea de a da naștere la noi idei, care să contribuie la dezvoltarea pieței online a industriei de turism. Un training cu diplomă de participare Master Class, 5000 de euro și șansa unică de a intra în contact cu experți în marketing sunt punctele de atracție pentru a forma echipe de succes.

Travellenge: provocarea pieței online a industriei de turism
Studenții din România și din alte 15 țări sunt invitați să își unească forțele și să lucreze împreună pentru un caz concret, brandul internațional momondo, care lansează prima competiție de studii de caz din industria online de turism - momondo TRAVELLENGE. Concursul se adresează în principal studenților de la marketing și din managementul afacerilor, care doresc să îți pună în valoare abilitățile creative într-o arenă internațională pentru unul dintre brandurile de top din turism.  

Șansa de a concura cu studenți din întreaga lume

Studenții participanți la concurs vor propune idei și studii de caz despre viziunea lor cum ar crește brandul momondo pe piețele locale. În echipe de câte doi, studenții vor propune strategii inovative de marketing care să aducă brandul momondo pe culmi noi. Intrați în concurs, participanții vor concura cu studenți din alte 16 țări, de la Finlanda, din nordul Europei, până în Spania, în sud. Câștigătorii pe plan local din fiecare țară vor merge mai departe în Marea Finală (de data aceasta la nivel internațional), care se va ține la sediul central al momondo din Copenhaga. Aici, concurenții vor avea ocazia să își expună ideile și punctele de vedere, și de asemenea vor putea să relaționeze cu ceilalți câștigători din țările participante la concurs.

Master class și 5.000 de euro pentru câștigători

Premiile se acordă pe mai multe etape: echipa câștigătoare în marea finală internațională va pleca acasă cu marele premiu în valoare de 5000 Euro cash, iar echipele câștigătoare la etapa națională primesc un sejur de două nopți la Copenhaga cu toate cheltuielile de călătorie asigurate (bilete de avion și cazare). Mai mult, toți câștigătorii de la etapa națională sunt invitați să participe la seminarul ”Online marketing and e-travel Master Class”, ținut de unii dintre cei mai buni profesoniști din domeniu.

Află mai multe despre concurs și înscrie-te pe www.travellenge.com

Participanții au posibilitatea să mențină legătura cu momondo sau între ei prin intermediul rețelelor de socializare de pe Facebook  sau Google+.  

Întrebări? Acestea pot fi adresate la info@travellenge.com

Despre momondo:
www.momondo.ro este un site de travel independent și gratuit ce compară cele mai bune oferte pentru bilete de avion, hoteluri și închirieri auto. momondo a primit numeroase distincții internaționale și a fost recomandat de către publicații importante, cum ar fi: New York Times, CNN și The Daily Telegraph. momondo are birourile în Copenhaga și este prezent pe 29 de piețe internaționale. Aplicațiile pentru mobil gratuite sunt disponibile pentru iPhone, Android și Blackberry.