Articol adaugat de Andrei Ceauru

Coca-Cola duce muzica dincolo de convenţional, lansând primul album muzical pe doze semnat Anthony Icuagu

Vara aceasta, muzica a însemnat pentru consumatori mai mult decât versuri sau note muzicale. Prin campania Spune-i cu o Coca-Cola şi un cântec, ea s-a transformat în conversaţii şi a încurajat tinerii să se exprime liber şi să lege noi prietenii într-un mod cu totul inedit.

Una dintre cele mai recente iniţiative, cea care încheie campania din acest an, este lansarea primului album muzical pe doze de Coca-Cola – o ediţie limitată dedicată artistului Anthony Icuagu, câştigător al proiectului interactiv Coca-Cola Live Service. Desfăşurat în parteneriat cu Universal Music România, proiectul a adus împreună, într-o singură voce, atât consumatorii, cât şi artiştii participanţi.

Astfel, cei care doreau să trimită un mesaj special prietenilor și cunoscuților au avut la dispoziţie un ajutor special – trei artişti care să le interpreteze textele şi să le transforme în mesaje video muzicale, gata să ajungă la cei dragi prin intermediul reţelelor de socializare. Adrian Țuțu, Anthony Icuagu și trupa Empire au urmărit mesajele trimise de utilizatori prin intermediul platformei digitale www.spuneicuuncantec.ro şi le-au interpretat în stil propriu, sub formă de versuri.

La finalul proiectului, pentru că a reușit să transpună într-un mod cât mai creativ și original mesajele consumatorilor, Anthony s-a bucurat de sprijinul Coca-Cola în lansarea primului său album, într-un format la fel de inovator ca cel care a stat la baza întregii campanii – pe doze de Coca-Cola de 0,33 L.   

Albumul va conţine patru dintre melodiile artistului - Gravity, I’m not here, Size doesn’t matter și Sunbright şi va fi disponibil consumatorilor în ediţie limitată, în urma unui concurs organizat pe pagina oficială de Facebook Coca-Cola în perioada 22 - 26 septembrie 2014.  Cele patru melodii vor putea fi ascultate însă şi online, accesând link-ul http://CokeURL.com/AlbumAnthonyIcuagu pe canalul oficial de YouTube Coca-Cola.

De-a lungul campaniei Spune-i cu o Coca-Cola şi un cântec, tinerii au avut la dispoziţie şi alte mijloace inovatoare pentru a da startul conversaţiei vara aceasta – de la sticle şi doze Coca-Cola imprimate cu versuri celebre, la panouri outdoor cu live streaming pentru mesaje, activări experenţiale şi o aplicaţie specială de smartphone prin care au putut interacţiona cu noi prieteni pe baza preferinţelor muzicale.

Citeste si despre: