Articol adaugat de Sergiu Porcaras

Din categoria „Sunt cetatean european si am drepturi”

Sunt foarte multe produse care se pot cumpara de pe internet. Practic, cam tot ce gasesti prin magazine poti comanda online printr-un singur click. Este mult mai usor si ai posibilitatea sa te informezi mai bine cu privire la produsul pe care doresti sa-l achizitionezi, prin compararea lui cu alte produse din aceeasi categorie dar si prin gasirea pretului minim de achizitie.

Conform unor statistici, persoanele pana in 35 de ani sunt mai increzatoare in aceasta modalitate de comanda online, decat persoanele trecute de aceasta varsta.

 

Aceasta comoditate de a da scroll prin toate produsele expuse pe o pagina virtuala incepe sa devina din ce in ce mai comuna si in randul romanilor si chiar ale studentilor. De multe ori gasind produse mult mai ieftine si de o calitate mai buna, decat daca ar merge la un magazin fizic.

Dar ce te faci atunci cand produsul nu se potriveste cu ce sperai?

Si ca sa nu ajungi ca in celebra reclama cu Cetateanul European, este foarte important sa stii pe ce fel de site faci comanda si sa citesti cu mare atentie regulamentul site-ului respectiv. Pentru ca acest regulament s-ar putea sa difere pentru fiecare site in parte!

 

Conform ANPC (Autoritatea Nationala de Protectie a Consumatorului), termenul de returnare a produsului este de 10 zile. Atentie aici, pentru ca ti se poate refuza returnarea produsului, doar din simplu fapt ca ambalajul este deteriorat sau rupt. Deci din punctul asta de vedere trebuie sa ai mare grija la pastrarea intacta a coletului.

 

Astfel ca in terman de 30 de zile, vanzatorul este obligat sa-ti returneze valoarea produsului, incluzand si taxele pe care le-ai platit la primire. Insa cel mai indicat este ca tu sa te informezi corect cu privire la toate aceste drepturi pe care le ai, inainte sa comanzi ceva, pentru a evita eventualele probleme.

Citeste si despre: