Ajutor

Pentru o navigare mai rapidă, selectează din tab-urile de mai jos secțiunea pentru care dorești să citești întrebarile și răspunsurile frecvente. Dacă nu găsești un răspuns în această pagină, trimite-ne un mesaj.

puncte18 biblioteca14 subtitrari6 membri12 generale5

Puncte

  • 1. Ce reprezintă și la ce pt fi folosite punctele?
    Punctele reprezintă o soluție prin care Membrii au acces la diferite servicii disponibile în site (exp: pentru a descărca documente din cadrul Secțiunii Bibliotecă).
    Mai multe informații despre puncte și funcționarea sistemului de puncte se găsesc în pagina Punctele Mele.
  • 2. Cât sunt valabile punctele? / Când expiră punctele?
    Punctele au o valabilitate de 180 de zile (aproximativ 6 luni).
    Detalii despre valabilitatea punctelor se găsesc în Termenii și condițiile site-ului.
  • 3. Se poate prelungi valabilitatea punctelor?
    Da. Pentru a prelungi valabilitatea punctelor trebuie să te autentifici în cont înainte ca ele să expire, caz în care le prelungești valabilitatea cu încă 180 de zile de la data ultimei autentificări. Poți repeta acest proces de câte ori ai nevoie.
    Detalii despre valabilitatea punctelor și modalitățile de prelungire a valabilității se găsesc în Termenii și condițiile site-ului.
  • 4. Dacă punctele mi-au expirat mai pot face ceva să le recuperez?
    Da, îți poți reactiva din puncte care ți-au expirat în ultimele 180 de zile. Dacă punctele ți-au expirat mai demult nu mai pot fi reactivate.
    Punctele se pot reactiva: (1) dacă achiziționezi un nou pachet de puncte sau (2) dacă publici materiale pe Secțiunea Bibliotecă și acestea sunt acceptate pentru publicare.
    Detalii despre reactivarea punctelor se găsesc în Termenii și condițiile site-ului.
  • 5. Vreau să cumpăr căteva puncte dar singurele opțiuni sunt cu mult mai multe puncte decât am nevoie acum. Ce pot face?
    Punctele pot fi achiziționate sub forma unor pachete de puncte, fiind cea mai avantajoasă variantă atât pentru noi cât și pentru tine (vezi detalii).
    Recomandarea este să achiziționezi pachetul de puncte pe care îl consideri cel mai avantajos pentru tine. Punctele pe care nu le vei utiliza imediat îți vor rămâne în cont pentru a le utiliza ulterior, totuși ai grijă că ele pot expira.
  • 6. Vreau să cumpăr puncte și primesc mesajul "contul tău a fost temporar restricționat". Ce pot sa fac?
    Dacă ai inițiat mai multe plăți și nu ai finalizat niciuna, sistemul de protecție din cadrul site-ului îți va restricționa în mod automat accesul la pagina respectivă. Aceasta este o măsură temporară care poate dura până la câteva zile (în funcție de situație).
    Dacă consideri că restricția nu s-a pus ca urmare a unei încercări de fraudare, folosește Formularul de contact și transmite-ne ce anume ai făcut.
  • 7. Achiziția de puncte se face punctual sau sub formă de abonament/plată recursivă?
    Plațile efectuate pe RegieLive nu sunt recursive sau de tip abonament. Cumperi puncte doar atunci când dorești/ai nevoie.
  • 8. Am un Cod Promo. Unde/cum pot să îl utilizez?
    Dacă ai un cod promo acesta trebuie activat/validat înainte de a face o achiziție. Pentru aceasta, mergi în pagina Cumără puncte și dă click pe butonul "Ai un cod promo?", introdu codul promo în formular și validează-l.
    Dacă validarea codului promo s-a facut cu succes, va apărea un mesaj în acest sens și informațiile/detaliile pachetelor vor fi actualizate conform ofertei codului promo activat. Ofertele codurilor promo nu pot fi cumulate (doar un singur cod promo poate fi activ la un moment dat).

    Pentru a beneficia de oferta unui cod promo, acel cod promo trebuie validat/activat înainte de a se face achiziția unui pachet de puncte.
  • 9. Ce carduri bancare sunt acceptate?
    La plățile folosind cadrul sunt acceptate cardurile de credit/debit: Visa, Mastercard, American Express dar și cardurile înrolate în portofelele electronice Google Pay și Apple Pay.
    Dacă este cerut de bancă, tranzacțiile vor fi inclusiv autorizate folosind sistemul "3D Secure" (autentificare prin aplicația/site-ul băncii emitente a cardului utilizat).
  • 10. Ce este sistemul "3D Secure" sau "3DS"?
    "3D Secure" este sistemul elaborat de organizațiile Visa și Master Card care, împreună cu băncile, asigură tranzactiilor on-line un nivel crescut de securitate.
    Schimbul de informații aferente sistemul "3D Secure" se efectuează pe site-ul băncii emitente al cadrului tău. Pentru orice informații/detalii legate de acest sistem te rugăm să iei legătura cu banca emitenta a cardului
  • 11. Am facut plata cu Cardul. În cât timp primesc punctele?
    Punctele le primești imediat ce site-ul nostru primește confirmarea plății de la procesatorul de plăți. În mod normal confirmarea o primim in 5-10 secunde după ce ai finalizat procedura de plată.
    Totuși, pot apărea cazuri (rare), când această confirmare nu o primim imediat.
  • 12. Am facut plata, în "internet banking" îmi apare că suma este blocată dar nu am primit punctele. Ce s-a întâmplat?
    Suma poate să fi fost blocată în sistemul băncii dar dacă nu ai efectuat corect autorizarea 3D Secure pe site-ul băncii este posibil ca banca să nu fi autorizat complet tranzacția. Implicit, nici site-ul nostru nu a primit o confirmare a plății.
    Pentru soluționare poți lua legătura cu banca emitentă a cardului și, atunci când site-ul va primi confirmarea plății, contul tău va fi creditat cu punctele aferente pachetului achiziționat. În același timp, dacă nu va fi soluționată situația, suma va rămâne blocată o anumită perioadă (depinde de la o banca la alta) după care ea va fi în mod automat deblocată. Noi nu avem niciun control asupra situațiilor de acest gen.
  • 13. Am întâmpinat o problema la plata cu cardul, cui ma pot adresa?
    Pentru informații punctuale legate de cardul tău și tranzacțiile efectuate cu acesta poți lua legătura cu banca emitentă a cardului.
    Pentru informații/soluții generale legate de carduri acceptate, plăți, tranzacțiile efectuate poți consulta pagina Support de la Stripe.
    Pentru informații/soluții legate de puncte și statusul plăților ne puteți contacta direct pe noi prin intermediul Formularului de contact.
  • 14. Am achiziționat un pachet de puncte pe Persoană Fizică și am nevoie de factură pentru plata efectuată, cum procedez?
    Dacă ai nevoie de o factură pe PF te rugăm să ne contactezi prin intermediul Formularului de contact și să ne transmiți datele de facturare în maxim 24 de ore de la finalizarea plății.
  • 15. Am achiziționat un pachet de puncte ca Persoană Fizică dar am nevoie de factură pe Persoană Juridică, cum procedez?
    Dacă plata a fost făcută pe Persoană Fizică nu poate fi emisă o factură pe Persoană Juridică.
  • 16. Vreau să achiziționez un pachet de puncte pe Persoană Juridică și am nevoie de factură pentru plata efectuată, cum procedez?
    Pentru a putea primi factură pe Persoană Juridică trebuie să ne contactezi prin intermediul Formularului de contact și să ne transmiți datele de facturare, pentru ca le validăm și să le introducem în sistem înainte ca să efectuezi achiziția.
    Validarea va dura 2-3 zile lucrătoare, după care vei primi un răspuns din partea noastră, moment după care, în pagina cu sumarul achiziției va fi disponibilă opțiunea de a face achiziția pe Persoană Juridică. Această acțiune este necesară o singură dată pentru fiecare Persoană Juridică în parte sau de fiecare dată când apar modificări în datele de facturare.
  • 17. Am achiziționat un pachet de puncte ca Persoană Juridică, în cât timp primesc factura?
    Facturile pe Persoană Juridică se emit în 2-3 zile lucrătoare de la finalizarea plății și îți sunt transmite via e-mail și/sau îți sunt puse la dispoziție pentru a fi descărcate din site (în funcție de caz).
  • 18. Vreau să transfer puncte către un alt cont dar nu îmi acceptă adresa de e-mail. Ce pot face?
    Site-ul acceptă doar adresa de e-mail curentă care aparține unui cont activ. Înainte de a efectua un transfer de puncte asigura-te ca adresa de e-mail a destinatarului punctelor este corectă.
    Ține cont că transferul de puncte se poate face doar într-un sens și tranzacția nu poate fi anulată/punctele transferate nu pot fi returnate.

Biblioteca

  • 1. Am nevoie să îmi faceți un referat, un proiect, o lucrare, etc. Mă puteți ajuta?
    Nu. RegieLive nu se ocupă cu creatul de documente la comandă. RegieLive este doar o platformă pentru postarea, căutarea şi descărcarea materialelor publicate de Membri site-ului.
  • 2. De ce documentele costă puncte?
    Decizia, dacă un document costă sau nu puncte, aparține membrului care publică documentul pe site. Când un membru încarcă un document pe platformă alege dacă vrea sau nu puncte pentru acel document. Dacă nu vrea puncte, documentul va fi disponibil gratuit și, implicit, dacă dorește puncte documentul va "costa" puncte.
    Trebuie înțeles și faptul că, pentru fiecare document în parte, sunt mai multe persoane care au muncit:
    - cei care le-au făcut: timpul și resursele alocate pentru documentare, redactare, corectare, aranjare în pagină, prezentări, etc;
    - moderatorii: verificările făcute de sistemele noastre și de moderatori pentru ca să ai acces la documente de calitate;
    - echipa noastră: activitățile care țin de dezvoltarea și întreținerea site-ului în sine.
  • 3. De ce nu pot achiziționa acces la un singur document?
    Pe alte site-uri costul pentru accesul la un singur document este de 5-10 euro.
    Noi am preferat ca utilizatorii noștri să poată accesa mai multe documente de banii respectivi.
    În plus, majoritatea utilizatorilor nu descarcă doar un document (avem mulți membri care au accesat sute de documente).
    Cu alte cuvinte, utilizarea pachetelor de puncte este o soluție bună pentru utilizatorii noștri.
  • 4. Încerc să descarc un document și îmi dă eroarea "Autentificare Esuata" sau "Descarcare Esuata". Ce pot să fac?
    Problema apare dacă:
    - Utilizezi programe speciale pentru a descarca fișiere (exp: Bit Comet, Download Manager, etc.); Soluție: descarcă direct cu browserul (eventual încearcă să dai click dreapta pe link-ul de descărcare și să selectezi opțiunea "Salvează ca..." / "Save As...".
    - Ai instalat în browser o anumită extensie de accelerare a descărcarilor sau pentru anonimizare a conexiunii; Soluție: dezactivează extensa respectivă.
    - Ai instalat un firewall care blochează unele schimburi de date dintre browser-ul tău și site-ul nostru; Soluție: dezactivează temporar firewall-ul sau adaugă site-ul nostru pe lista de excepții.
    O altă soluție este să utilizezi un alt dispozitiv și/sau browser.
  • 5. Am descărcat arhiva documentului dar nu reușesc să îl deschid / îmi dă eroare. Ce trebuie să fac?
    Descarcă din nou arhiva documentului pe dispozitivul tău.
    Deschide arhiva cu un program/aplicație capabil(ă) să extragă fișiere din arhive zip și extrage fișierele documentului din arhivă într-un director de pe dispozitivul tău.
    Deschide fișierele respective cu programele/aplicațiile compatibile pentru acestea (doc, docx, pdf, etc.).
  • 6. Documentul descărcat este în format doc, docx, pdf, etc. dar eu am nevoie de el în alt format. Mă puteți ajuta?
    Întrucât convertirea documentelor dintr-un format în altul poate avea efecte nedorite, documentele pot fi descărcate doar în formatul specificat în pagina de prezentare a acestuia.
  • 7. Am descărcat un document dar acesta nu conține anumite informații. Ce pot face?
    În cadrul site-ului există şi documente care nu sunt complete. În pagina de prezentare este specificat ce anume conţine documentul.
    Dacă ai găsit un document incomplet (care în cadrul paginii de prezentare este specificat că documentul conține un capitol, paragraf, fișier, etc. care nu se regăsește în arhiva documentului) te rugăm să ne contactezi prin Formularul de contact și să ne transmiți care este situația.
  • 8. Vreau să încarc un document. Ce pot face dacă îmi dă mesaj de eroare că fisierul nu este acceptat?
    Site-ul acceptă DOAR arhive tip "zip". Nu sunt acceptate alte tipuri de fișiere (nici chiar: doc, docx sau pdf) și nici alte tipuri de arhive (exp: rar, 7z, gz, etc.).
    Dacă nu știi cum să arhivezi fișiere/documente, poți căuta pe google după textul "cum fac o arhiva zip".
  • 9. Ce pot sa fac dacă arhiva documentului depășeste cei 200.00MB maximi alocați?
    Daca ai o arhivă cu un document care ocupă mai mult de 200.00MB te rugăm să ne contactezi.
  • 10. În cât timp este analizat de moderatori un document?
    Documentele sunt analizate în 2-3 zile lucrătoare, în ordinea în care au fost încărcate, fără a fi inclusă ziua în care au fost încărcate. Totuși, în perioadele când sunt foarte multe documente de analizat (exp: înainte și în timpul sesiunilor) cât și în timpul vacanțelor poate dura mai mult (chiar și peste o săptămână).
    O estimare a perioadei de așteptare este specificată în pagina de "Încarcă document pe Bibliotecă" imediat după ce ai încarcat un document.
  • 11. Am încărcat un document. Unde pot vizualiza statusul acestuia?
    Statusul documentelor încărcate poate fi vizualizat în pagina Biblioteca mea.
  • 12. Din ce motiv nu mi-a fost acceptat documentul?
    Informații privind cerințele minime pentru ca un document să poată fi acceptat și principalele motive de respingere a documentelor găsești în Ghidul de încărcare documente.
  • 13. Documentul mi-a fost acceptat pe Platformă dar nu îl găsesc pe site. Unde este?
    Documentele acceptate sunt în mod normal publicate de Platforma Grade IT în cadrul site-ului RegieLive. Pot fi situații când un document nu poate fi acceptat pentru publicarea pe site-ul RegieLive dar poate fi publicat pe un alt site al Platformei Grade IT.
  • 14. Vreau să primesc puncte pentru documentele pe care le încarc. Ce trebuie să fac?
    Puncte se primesc doar pentru documentele acceptate în cadrul Platformei cu condiția ca, la momentul când au fost încărcate, să fie selectată opțiunea "Doresc să primesc puncte" din cadrul formularului "Încarcă Document".
    În plus, persoanele care încarcă documente, primesc un bonus de 50 de puncte la fiecare al 5-lea document acceptat în cadrul Platformei chiar și dacă nu a fost selectată opțiunea "Doresc să primesc puncte".

Subtitrari

  • 1. Nu îmi apare butonul de download / descărcare. Ce pot să fac?
    Cel mai probabil afișarea butonului de descărcare este blocată de un plug-in/add-on/extensie de tip AdBlock.
    Dezactivează extensia respectivă pentru site-ul nostru și reîncarcă pagina.

    Dacă nu utilizezi o extensie tip AdBlock, sau dacă ai dezactivat AdBlock-ul pentru site-ul nostru și problema persistă, înseamnă că este altceva care blochează afișarea butonului. Caz în care încearcă următoarele:
    - verifică setările de privacy/tracking/etc. din browser/antivirus/etc., care pot avea același efect.
    - caută pe google după browserul și/sau antivirusul utilizat și cuvinte cheie de blocare bannere/privacy/tracking/alte cuvinte asemanatoare.
    - eventual, incearcă să utilizezi un alt browser pentru a verifica dacă problema este de la cel curent sau de la altceva.
    Nu îți recomandăm să dezactivezi toate setările de privacy/tracking/etc.! Mai sigur este să pui o excepție pentru site-ul nostru în cadrul lor.
  • 2. Încerc să descarc o subtitrare și îmi dă eroarea "Sesiune Invalida". Ce pot să fac?
    Problema apare dacă:
    - Utilizezi programe speciale pentru a descarca fișiere (exp: Bit Comet, Download Manager, etc.); Soluție: descarcă direct cu browserul (eventual încearcă să dai click dreapta pe link-ul de descărcare și să selectezi opțiunea "Salvează ca..." / "Save As...".
    - Ai instalat în browser o anumită extensie de accelerare a descărcarilor sau pentru anonimizare a conexiunii; Soluție: dezactivează extensa respectivă.
    - Ai instalat un firewall care blochează unele schimburi de date dintre browser-ul tău și site-ul nostru; Soluție: dezactivează temporar firewall-ul sau adaugă site-ul nostru pe lista de excepții.
  • 3. Încerc să descarc o subtitrare și îmi dă eroarea "Prea multe descarcari succesive". Ce pot să fac?
    Aceasă eroare apare dacă:
    - Ai descărcat multe subtitrări într-un interval scurt de timp;
    - Dacă o extensie instalată în browser sau o setare din browser a efectuat mai multe cereri de descărcare pentru aceeasi subtitrare într-un interval scurt de timp.
    Indiferent de motiv, soluția este să reîncerci să descarci fișierul mai târziu.
  • 4. Am încercat să adaug un film nou dar îmi spune că ID-ul de IMDB nu este valid. Ce pot să fac?
    Asigura-te că ID-ul introdus este al unui film sau serial; site-ul nu acceptă alte tipuri de ID-uri, exp: ID-uri pentru episoade, jocuri, etc.
    Dacă ID-ul este corect și site-ul totuși nu îl acceptă, te rugăm să ne contactezi prin Formularul de contact și să ne transmiți detaliile problemei, printre care și adresa web a paginii filmului/serialului de pe IMDB (cu ID-ul neacceptat).
  • 5. Am încercat să adaug o subtitrare dar site-ul nu mi-o acceptă. Ce pot să fac?
    Site-ul acceptă doar fișiere zip, rar, sub, srt. Asigură-te că ai selectat fișierul corect pentru a-l încărca pe site.
  • 6. Am încărcat o subtitrare. În cât timp apare pe site?
    Din motive de siguranță subtitrările nu apar imediat pe site. Ele sunt analizate de varii sisteme ale site-ului (inclusiv antiviruși). Dacă subtitrarea trece de aceste sisteme, va deveni publică în cadrul site-ului.
    Dacă o subtitrare nu a apărut pe site după mai multe zile, mai mult ca sigur a fost o problema cu ea și nu va fi publicată.

Membri

  • 1. Nu am primit e-mailul de activare/verificare. Ce pot face?
    Dacă în cateva minute de la înregistrarea unui cont nou / schimbarea adresei de e-mail / (re)verificarea adresei de e-mail nu ai primit e-mailul aferent, te rugăm să verifici următoarele:
    - dacă e-mailul nu a ajuns în alt director, gen: Junk, Bulk mail, Spam, etc. Dacă îl găsesti: selectează-l și mută-l în Inbox; reintră în Inbox, deschide e-mailul și accesează link-ul din acesta;
    - să nu ai contul de e-mail blocat din lipsă de spațiu (în special dacă utilizezi pe telefon/tabletă acel cont de e-mail și este setat ca pozele și documente să se salveze în contul de "drive" asociat adresei de e-mail);

    Dacă nu reușești să identifici problema ne poți contacta prin Formularul de contact și să ne transmiți care este problema și ce verificări ai făcut deja.
  • 2. Am accesat link-ul de activare/verificare după mai mult de 48 de ore la primirea e-mailului și mi-a dat eroare. Ce pot sa fac?
    Link-urile de activare/verificare expiră după 48 de ore de la emitere. Accesarea lor după această perioadă nu mai are efectul dorit (link-urile fiind invalide).

    Neactivarea contului în acele 48 de ore duce la imposibilitatea validării adresei de e-mail, caz în care contul creeat și neactivat va fi șters în mod automat și, ulterior, vei putea să te reînregistrezi utilizând aceeași adresă de e-mail (îți va fi trimis un nou e-mail de activare).

    Nevalidarea adresei de e-mail (aferente unui e-mail de validare/verificare) înseamnă că în contul tău nu s-a produs nicio actualizare/schimbare, caz în care trebuie să reiei procesul de schimbare/actualizare pentru acea adresă de e-mail.
  • 3. Am uitat parola. Cum o pot recupera/reseta?
    Parolele sunt ținute în format hash (criptare unidirecțională) motiv pentru care nu avem cum sa știm ce parolă ai la cont și implicit nu ai cum să o recuperezi.

    Pentru resetarea parolei poți utiliza pagina Parolă uitată. Îți va fi trimis un link de resetare a parolei (valabil 48 de ore) la adresa de e-mail asociată contului. Accesează link-ul respectiv și după îți vei putea alege o nouă parolă pentru cont.
    Totuși, dacă la cont este asociat un cont de Facebook, poți utiliza varianta de autentificare cu Facebook, caz în care nu ai nevoie de parola contului.
  • 4. Am uitat parola și nu mai am nici acces la adresa de e-mail. Mai pot face ceva?
    Dacă la contul de membru ți-ai asociat un cont de Facebook, poți utiliza opțiunea Autentificare cu Facebook pentru a intra în cont. Caz în care, pentru actualizarea adresei de e-mail și setarea unei noi parole îți recomandăm să ne contactezi prin Formularul de contact.
    Dacă la contul de Membru nu ai asociat un cont de Facebook, nu mai ai acces la adresa de e-mail și nu mai știi nici parola atunci recuperarea contului nu mai este posibilă.
  • 5. Nu mai știu adresa de e-mail asociată contului. Cum o pot afla?
    Dacă pe cont ai efectuat achiziții de puncte (cu Cardul sau SMS) te rugăm să ne contactezi prin Formularul de contact și să ne transmiți problema.
    Îți vom răspunde cu un e-mail în care îți vom cere mai multe informații care, sperăm, să ne poată ajuta să identificăm care este adresa de e-mail asociată contului tău.
  • 6. Știu ca am cont pe site dar site-ul îmi spune că nu mai există. Ce s-a întamplat?
    Dacă încerci să te autentifici într-un cont și primești mesaj cum că nu există un cont asociat acelei adrese de e-mail, atunci motivul poate fi unul dintre:
    - Ți-ai schimbat adresa de e-mail asociată contului. Pentru autenficare trebuie să utilizezi noua adresă de e-mail.
    - Ți-ai șters contul în urmă cu mai mult de 7 zile.
    - Au trecut mai mult de 3 ani de la ultima autentificare în cont și contul tău a fost șters.
  • 7. Am dat să îmi șterg contul dar m-am răzgandit. Îl mai pot reactiva?
    Conturile marcate să fie șterse vor fi eliminate de către sistemul site-ului dupa o săptămână de la marcare. Pentru a recupera un cont marcat să fie șters trebuie să ne trimiți cât mai repede un e-mail de la adresa de e-mail asociată contului către admin@regielive.net prin care să ne ceri reactivarea contului.
    Dacă e-mailul ajunge la noi și este procesat de un Administrator înainte ca sistemul site-ului să elimine contul, vom putea să îți recuperăm contul. În caz contrar contul respectiv nu va mai putea fi recuperat.
  • 8. Incerc să mă autentific/intru în cont și primesc mesaj de eroare cum că am contul Banat/Restricționat. Ce pot face?
    Banarea/Restricționarea conturilor are loc doar dacă în contul respectiv s-au înregistrat acțiuni care contravin Termenii și condițiilor site-ului.
    În general această acțiune este una ireversibilă. Totuși, dacă consideri că este o greșeală, ne poti contacta prin Formularul de contact și îți putem transmite care a fost motivul și, dacă este cazul, ce trebuie făcut pentru a fi ridicată restricția.
  • 9. M-am autentificat pe site și primesc mesaj de eroare că adresa mea de e-mail nu este validă. Ce s-a întamplat?
    Dacă site-ul ți-a trimis un e-mail și furnizorul serviciilor de e-mail (gmail, yahoo, etc.) a refuzat primirea e-mailului pentru că adresa este invalidă sau restricționată atunci site-ul îți va cere să îți schimbi adresa de e-mail.
    Utilizarea unei adrese de e-mail valide este obligatorie pentru a putea utiliza serviciile oferite de site pentru membri.
    Tot ce trebuie să faci este să utilizezi pagina de schimbare e-mail. Îți va fi trimis un e-mail cu un link de verificare (valabil 48 de ore). După ce dai click pe link-ul respectiv adresa de e-mail asociată contului va fi schimbată și restricția va fi ridicată.
  • 10. Vreau să mă pot autentifica pe site folosind Facebook. Cum pot face asta?
    Autentificarea folosind Facebook funcționează doar dacă ai asociat un cont de Facebook la contul tău de membru RegieLive.
    Poți să îți asociezi un cont de Facebook la contul tău printr-un click pe "Conectează-te cu Facebook" (atunci când nu ești autentificat), după cum urmează.
    - Dacă la Facebook ai asociată aceeași adresă de e-mail ca la contul RegieLive, atunci se va face legătură între cele 2 conturi.
    - Dacă nu există niciun cont RegieLive cu adresa de e-mail utilizată la Facebook vei avea posibilitatea să îți creezi un cont nou cu acea adresa de e-mail de la Facebook și, bineânțeles, cu legătură între contul RegieLive si Facebook.
    - Dacă ai deja un cont RegieLive la care nu ți-ai asociat un cont de Facebook, după ce te autentifici în cont mergi în pagina Contul meu și apasă pe butonul "Asociază cu Facebook".
  • 11. La contul RegieLive am asociat un cont de Facebook. Cum pot să elimin această asociere?
    Eliminarea asocierii dintre contul RegieLive și contul de Facebook se poate face în 2 modalități:
    - Pe RegieLive, după ce te autentifici în cont, mergi în pagina Contul meu și apasă pe butonul "Dezasociere Facebook".
    - Intră pe Facebook în pagina de setări, la zona de "aplicații" și elimină aplicația RegieLive (localizarea acestei setări este orientativă și poate fi oricând modificată de Facebook).
  • 12. Ce reprezintă opțiunea "Ține-mă minte pe acest dispozitiv"?
    Dacă selectezi această opțiune când te autentifici, pe dispozitivul și browserul utilizat, se va creea un cookie care va permite site-ului să te recunoască de fiecare dată când intri și te va autentifica automat în contul tău.

    Nu recomandăm utilizarea acestei opțiuni pe dispozitive utilizate și de alte persoane.
    Pentru a opri autentificarea automată poți să ieși din cont (logout) sau, dacă nu mai ai acces la dispozitivele pe care ai lăsat activă autentificarea automată, poți să schimbi parola de la cont moment la care toate sesiunile cu autentificare automată de pe alte dispozitive vor fi închise.

Generale

  • 1. Ce este RegieLive?
    RegieLive este o platformă de partajare/sharing creeată în 2002 pentru studenți, absolvenți, profesori și nu numai, prin care membri săi își pun la dispoziție unii altora diverse materiale.
    Mai multe informații se găsesc în pagina Despre noi.
  • 2. Ce browsere recomandați pentru a accesa site-ul RegieLive?
    Site-ul a fost creeat și este dezvoltat continuu pentru ultimele versiuni ale celor mai utilizate browsere moderne (Chrome, Firefox, Edge, Safari, Opera) dar, în mod normal, ar trebui să funcționeze și pe alte browsere grafice atâta timp cât ele sunt actualizate.

    Totuși, pot aparea probleme dacă în cadrul browserelor sunt utilizate extensii/setări:
    - pentru a accelera/mări/optimiza viteza de încarcare a paginilor; acestea pot creea probleme în special la completarea formularelor sau la descarcarea materialelor.
    - de tip ad-block; acestea pot ascunde, pe lângă reclame, și anumite porțiuni din site, rezultând o experiență neplăcută sau chiar imposibilitatea de a utiliza site-ul.
  • 3. Ce dispozitive recomandați pentru a accesa site-ul RegieLive?
    Site-ul a fost dezvoltat pentru a fi accesat de pe desktop, laptop, tablete și telefoane care au un sistem de operare cel puțin din ultimii 5 ani. În mod normal ar trebui să funcționeze și pe dispozitive cu un sistem de operare mai vechi dar acest lucru nu este garantat.
  • 4. Am întampinat o problemă. Ce pot face?
    Dacă ai întampinat o problemă, indiferent de natura acesteia, îți recomandăm să cauți prima dată soluții pentru ea în această pagină.

    Dacă nu ai găsit o soluție, ne poți contacta utilizând Formularul de contact dar te rugăm să ne dai cât mai multe detalii de la bun început.
    Mesajele vagi/generice sau care nu conțin detalii clare pot genera un schimb suplimentar de e-mailuri între noi și tine, aspect care înseamna o durată mai mare de timp până îți putem oferi o soluție.

    Dacă ne vei transmite un mesaj prin Formularul de contact îți recomandăm să specifici clar:
    - ce anume ai încercat să faci și unde anume te-ai încurcat;
    - care este adresa url a paginii pe care ai întampinat problema;
    - pe ce tip de dispozitiv (pc, telefon, etc.) și de pe ce browser (Chrome, Firefox, etc.) ai accesat site-ul;
    - dacă ai primit un anumit mesaj de eroare, care este acesta;
    - orice alte informații care ne pot ajuta să reproducem/identificăm problema ta.
  • 5. Site-ul nu îmi acceptă adresa de e-mail în Formularul de contact. Ce pot face?
    Dacă site-ul nu îți acceptă adresa de e-mail înseamnă că în trecut ne-ai cerut nouă direct sau prin sistemul site-ului să nu îți mai trimită site-ul niciun e-mail.

    Pentru a elimina adresa ta de e-mail de pe lista de adrese la care site-ul nu trimite mesaje trebuie să trimiți un e-mail de la adresa de e-mail respectivă către prin care să ne ceri în mod explicit ștergerea adresei de e-mail de pe această listă. Vor fi soluționate doar cererile clare în acest sens.